Bloedlink Producties
Beeld met een verhaal

Over 

.Mijn naam is Annemara de Vos en ik ben de eigenaar van Bloedlink Producties. De tak productie in de filmindustrie geeft mij altijd veel goede energie. Het doel is om een project van A tot Z te begeleiden. Van post-it idee tot aan de grote première, geen enkele stap is te moeilijk. Ik vind het erg belangrijk dat alle betrokken partijen tevreden zijn.


In 2016 is het eerste moment met de camera geweest. Hoewel de hoofdactiviteit opdat moment nog acteren was lag de interesse toch meer bij het gehele proces. Het gene wat ik opdat moment voor de camera speelde was door iemand ooit bedacht, geschreven, beoordeeld, geregisseerd en zou uiteindelijk door de montage heen in het eindproduct terecht komen.
Dat vond ik eigenlijk der mate interessanter dan het acteren, dat ik opzoek ben gegaan naar studentenproducties. Al snel mocht ik met wat kleine taken helpen zoals set dressing en script continuïteit.


In september 2018 besloot ik om eindelijk mijn eigen film te produceren. Dit aan de hand van mijn eindscriptie op de middelbare school. Deze mockumentary moest laten zien dat ongeacht je leeftijd of ervaring iedereen een film kan en mag maken. Deze film is in warm ontvangst genomen en is te zien geweest in het stadskasteel in Utrecht.


Nu ben ik al een aantal jaar bezig met het produceren en regisseren van filmproducties. Een aantal van deze projecten kunnen binnenkort op een aantal filmfestivals bewonderd worden. Naast mijn werk als producent ben ik bezig met de opleiding Journalistiek aan de Hogeschool Utrecht. Dit zodat ik nog beter kan verdiepen in de onderwerpen die ik in beeld wil brengen.
Het hele traject van een film blijft mij elke productie weer verwonderen. Zoveel passie energie en kracht er in elk project zit. Ik weet het zeker hier wil ik nog lang mee door gaan.


Naast mijn werkzaamheden in de filmindustrie, hou ik mij ook bezig met maatschappelijke problemen. Ik ben lid van "the unforgettables" Dit is de jeugdraad van stichting het vergeten kind. Deze stichting zet zich in voor kinderen die het in de jeugdzorg moeilijk hebben onder andere door het zorgsysteem. De Unforgettables zijn de stem voor de jongeren die geen stem kunnen geven. Ik mag mij dit jaar bezig houden met een aantal filmische elementen omtrent onze campagne: "stop het door wisselen van hulpverleners"
Dit combineert dus twee passies, het helpen van de maatschappij en film.